Inwoners ervaren de dienstverlening als vriendelijk, snel, goed en betrouwbaar

De dienstverlening is optimaal: alle vragen zijn snel, duidelijk beantwoord. Inwoners en bedrijven weten wat zij van de gemeente kunnen verwachten

De dienstverlening is optimaal: alle vragen zijn snel, duidelijk beantwoord. Inwoners en bedrijven weten wat zij van de gemeente kunnen verwachten

Voortgang van onze planning 1e rapportage:

Focus op kwaliteit Dienstverlening
In de begroting 2021 hebben we aangekondigd dat de focus van de organisatieontwikkeling zou verschuiven van leiderschap naar de kwaliteit van dienstverlening. Het traject dat we hiervoor in januari waren gestart, hebben we voorlopig uitgesteld. De reden hiervan is dat het college wil dat de organisatie meer extern dan intern gericht bezig is. Het college wil eerst mét de organisatie in gesprek hoe dat het beste zou kunnen. Het kunnen zorgen voor een goede dienstverlening is daar onderdeel van. Die gesprekken vinden op dit moment plaats. Pas daarna bekijken we wat dit betekent voor het traject Dienstverlening.

Deze pagina is gebouwd op 07/28/2021 17:06:39 met de export van 07/28/2021 16:57:39